laatste update - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Iris Vermeulen - WaarBenJij.nu laatste update - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Iris Vermeulen - WaarBenJij.nu

laatste update

Door: irisvermeulenn

Blijf op de hoogte en volg Iris

17 Juli 2011 | Bolivia, La Paz

Hallo allemaal,

Ik denk dat dit mijn laatste berichtje is. Ik ben nu in Bolivia in La Paz. Ik heb nog ongeveer een week left. Het is een hele drukke stad, verkeer is een zootje, iedereen doet maar wat, er zijn wel stoplichten maar ik geloof niet dat iemand daar ook maar enigszins aandacht aan besteedt. Mensen verkopen van alles, er zijn veel markten, kraampjes midden op de weg, maar wel heel bijzonder om te zien. Over een paar uur nemen we de nachtbus naar Uyuni, en daar maken we een 3-daagse trip over de zoutvlakten, schijnt heel mooi te zijn maar ook heel erg koud. Onze gids stelde al voor om een slaapzak te huren omdat het hotel zo basic is en het er zo koud is. Gelukkig heb ik nog mijn sjaal, trui en muts uit Peru. Daarna nog een paar dagen in Sucre, de hoofdstad en daarna keren we weer terug naar La Paz en ga ik naar huis. Ik denk erover om op mijn laatste dag de : most dangerous road in the world te doen. Het is een hele dag mountainbiken op de meest gevaarlijke weg in de wereld. Lijkt me heel gaaf. Maar ik moet nog maar even zien hoe het gaat met mijn knie, want die geeft me nog steeds best wel veel last. Verder gaat alles goed. Groetjes en ik zie jullie snel||

  • 16 Juli 2011 - 23:18

    Nathalie:

    Hé Iris!
    Jeetje, dan ben je al weer bijna thuis meis!
    Succes met de road- trip! En let goed op je knie :)

    xxx

    Nathalie

  • 17 Juli 2011 - 07:45

    Majory:

    Geniet nog maar even meis!
    Heel veel plezier de laatste daagjes daar!
    Goede terugreis en spreek je snel na me vakantie:)
    Voorzichtig met je knie.

    xx

  • 17 Juli 2011 - 09:00

    Paulien:

    hoi iris ,
    Geniet nog even van de laatste week.
    Wel snel gegaan ,zie ik je nog voor die tijd 4 aug .
    Dinsdag hadden we mijn feestje gehad was leuk.
    Nou doe voorzichtig en zie je snel.
    groetjes paulien xx

  • 17 Juli 2011 - 11:42

    Gemma:

    hallo Iris,
    leuk wat je nog gaat doen,slim om een slaapzak te huren, maarrr..... die road, wat is daar zo dangerous aan en wat zo mooi?
    Geniet nog een tijdje en tot snel..
    liefs gemma

  • 23 Juli 2011 - 09:43

    Dirk:

    Nou iris het einde in zicht he... Veel plezier de laatste dagen en vooral de laatste dag dan maar uitkijken he op de fiets in dat verkeer haha Goede reis terug naar ons kikkerlandje waar de zomer ver weg is :) gretjes dirk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 15 Feb. 2011
Verslag gelezen: 893
Totaal aantal bezoekers 8663

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 30 Augustus 2014

Bali-Australië-Nieuw-Zeeland

06 Augustus 2012 - 31 Augustus 2012

Andalusie-Marokko

23 April 2011 - 25 Juli 2011

Mexico-Guatemala-Bolivia-Peru

Landen bezocht: