Nog een paar uurtjes - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Iris Vermeulen - WaarBenJij.nu Nog een paar uurtjes - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Iris Vermeulen - WaarBenJij.nu

Nog een paar uurtjes

Door: irisvermeulenn

Blijf op de hoogte en volg Iris

22 April 2011 | Nederland, Alkmaar

Lieve allemaal,

Zo, nu is het dan toch zover. Alle laatste spullen inpakken, opladers, boekjes, mp3, camera enz. Het wordt nu toch wel erg spannend..Hoe zal het daar zijn? wat voor omgeving? wat voor mensen? Haal ik alle vluchten wel?. Maar dat moet allemaal wel goed komen, als ik er eenmaal ben.
Ik vlieg eerst van Amsterdam naar Londen, van Londen naar Dallas, en van Dallas naar Leon waar ik word opgehaald en naar het studentenhuis gebracht. Ik kom op mexicaanse tijd om 8 uur 's avonds aan, terwijl het voor mij eigenlijk 3 uur 's nachts is. Gelukkig heb ik dan de zondag om een beetje bij te komen. Aanstaande maandag word ik om 8 uur 's ochtends op de school verwacht. Ik krijg dan het lesmateriaal uitgereikt en moet een toets maken om te bepalen welk niveau ik bezit. Naar aanleiding daarvan word ik in een klasje ingedeeld, en gaan de lessen beginnen. Op de school heb ik toegang tot een computer met internet, dus vanaf daar zal ik jullie een beetje op de hoogte kunnen houden.

Ook wil ik iedereen nog een keer bedanken voor alle leuke reacties, berichtjes, kaartjes en cadeautjes. Dat maakt het weggaan ook wel weer een beetje leuk.

Tot de volgende update!(waarschijnlijk ergens volgende week)

Heel veel liefs,

Iris

  • 24 April 2011 - 10:48

    Dirk Vermeulen:

    Lieve Iris,

    ik heb je site gevonden hoor! Leuk om zo je belvenissen te kunnen volgen enje ziet: ik doe dat al haha. Nu zondag en bij jou nog vroeg in de ochten. Ik hoop dat de lange reis goed verlopen is en dat je vandaag (zondag) een beetje bijkomt ervan. En dan morgen voor het eerst naar school ...spannend hoor. Heel veel succes en plezier daar. Liefs x dirk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 15 Feb. 2011
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 8683

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 30 Augustus 2014

Bali-Australië-Nieuw-Zeeland

06 Augustus 2012 - 31 Augustus 2012

Andalusie-Marokko

23 April 2011 - 25 Juli 2011

Mexico-Guatemala-Bolivia-Peru

Landen bezocht: