Update!! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Iris Vermeulen - WaarBenJij.nu Update!! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Iris Vermeulen - WaarBenJij.nu

Update!!

Door: irisvermeulenn

Blijf op de hoogte en volg Iris

22 Mei 2011 | Guatemala, Antigua

Zo, het is wel weer even tijd voor een update, was ik net aan het typen, druk ik op een verkeerde knop en is alles weg! moet ik weer helemaal overnieuw! Waar zal ik beginnen, laatste keer was Mexico-stad? Ondertussen alweer een heleboel gedaan. Guadalajara bezocht, Tequila, Lago de Chapalo, Leon. Veel gezien, veel gedaan, veel foto`s gemaakt. In Guanajuato naar het mummie museum geweest(heel apart) en op pleintjes gezellig wat gegeten of gedronken, en laatste keer toen er weer cafe social was merkte ik dat ik nu wel een klein beetje een gesprek kan voeren, dat was wel heel leuk! Laatste nacht was ook heel leuk. We gingen eerst met zn allen boodschappen doen en vervolgens naar mijn huis om te koken. Op het menu: miso soup(japans) pasta(japans) pannekoeken(hollands) en shoarma. Heerlijk gegeten en erna met zn allen uitgeweest in de stad. Aansluitend werd ik om 5 uur `s nachts opgehaald en naar het vliegveld gebracht. Het afscheid van mijn vrienden in Mexico vond ik wel even moeilijk, maarja zo gaan die dingen. Van Leon naar Mexico-stad gevlogen en daar begon het lange wachten. Zo`n 6 a 7 uur voordat mijn vlucht naar Guatemala ging. Ik was heel erg moe omdat ik afgelopen nacht helemaal niet had geslapen dus ik kon lekker in het vliegtuig slapen. Dit keer stond er gelukkig wel iemand op me op te halen. Het was ongeveer 3 kwartier rijden naar Antigua, ondertussen regende het heel hard(deed me denken aan nl). Bij het huis aangekomen deed er een oud vrouwtje open en liet me het huis zien, eerst een klein binnenplaatsje met daaraan een gang, allemaal buiten en aan de gang grenzen de kamer, die zijn wel afgelsoten. Mijn kamer is klein maar prima. Wat brood gegeten, en het eerste wat de vrouw me vroeg, was of ik gelovig was, ik antwoordde heel eerlijk dat ik niet gelovig was. Dat viel geloof ik niet echt in goede aarde want ze begon over hemel en hel, zijzelf is namelijk heel gelovig. En ze begon een heel verhaald over de regering van guatemala, maar ik was zo moe, ik snapte helemaal niks van haar verhalen en zei maar af en toe si.. of ah.. en ik kon alleen maar denken: ik wil slapen! Om 8 uur uiteindelijk naar bed gegaan en heerlijk geslapen. Er woont ook nog een ander meisje, 19 jaar uit Belgie. Vandaag even het stadje bekeken en jullie nu even op de hoogte aan het stellen. Morgen begin ik met spaanse lessen voor een week en dan hoop ik meer te horen over het vervolg, naar welk project ik ga. Dus ik ben benieuwd! Vandaag even een dag om uit te rusten. Net geskyped met het thuisfront, Leuk om ze weer even te spreken!
Ik hoop dat met jullie alles goed gaat, leuk ook om jullie belevenissen in Nederland te lezen!
Tot snel! Liefs,

Iris

  • 24 Mei 2011 - 13:38

    Merel:

    Iris!
    Wat spannend en leuk allemaal zeg.
    Je hebt al een hoop gedaan.
    Vond je het inderdaad niet lastig om het daar dan weer achter te laten als je
    net een beetje gewend ben?
    Maarja ook wel weer heel leuk dat je weer ergens anders bent en daar dingen kunt gaan doen!
    Heel veel plezier weer verder,
    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 15 Feb. 2011
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 8674

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 30 Augustus 2014

Bali-Australië-Nieuw-Zeeland

06 Augustus 2012 - 31 Augustus 2012

Andalusie-Marokko

23 April 2011 - 25 Juli 2011

Mexico-Guatemala-Bolivia-Peru

Landen bezocht: