Update 3 - Reisverslag uit Guanajuato, Mexico van Iris Vermeulen - WaarBenJij.nu Update 3 - Reisverslag uit Guanajuato, Mexico van Iris Vermeulen - WaarBenJij.nu

Update 3

Door: irisvermeulenn

Blijf op de hoogte en volg Iris

29 April 2011 | Mexico, Guanajuato

Zo het is vandaag alweer vrijdag. Ik ben bijna een week weg, maar het voelt alsof het al veel langer is.
Gisteren heb ik salsales gehad samen met Mao en dat blijven we de komende donderdagen doen. Het is eigenlijk best wel heel erg leuk! Het spaans vind ik is hier behoorlijk pittig, toch merk ik dat het elke dag beter gaat. Maar de lessens spaans op het dalton zijn er in vergelijking niets bij!
Vanavond ga ik teatro Juarez bezichtigen en daarna waarschijnlijk uit eten.Voor degene die met google streetview volgen: kijk eens naar teatro juarez, jardin union y plaza de la paz. Dat is erg mooi! Mao blijft bij mij slapen en morgen gaan we naar San Miguel de Allende en op zondag naar Dolores de Hidalgo. Het schijnt dat ze daar ijs hebben in tequilasmaak. Dat moet ik natuurlijk even proberen!! Er is ook een meertje vlakbij dus misschien kunnen we ook nog wel even gaan zwemmen. De stadjes zijn hier redelijk in de buurt, nouja een uur met de bus ongeveer. Volgend weekend waarschijnlijk naar Mexico Stad en het weekend erna willen we eigenlijk naar Puerta Vallarta oftewel het strand! het is alleen wel 10 uur met de bus, iets minder, maar dat is maar een klein detail.

ik blijf het nog steeds heel leuk vinden om jullie reacties te lezen en aan iedereen: een hele fijne vakantie, geniet ervan!! en veel plezier met koninginnedag!

Heel veel liefs,

Iris

  • 30 April 2011 - 06:56

    Dirk:

    Hoihoi

    Dank je voor de felicitaties voor mat en san. Ik zal ze overbrengen. Dit is echt een leuk medium om eea zo te volgen. Ik snap dat het al veel langer dan een week lijkt, je doet veel indrukken op natuurlijk. Leuk om de uitstappen te gaan maken, samen met Mao. Beetje aanspraak en contact is nooit weg tenlotte he. Hoe zijn de anderen op school? Nog meer internationalen daar of niet? 10 uur met de bus voor t strand? oeioei dat ben jij anders gewend natuurlijk haha maar t strand zal daar dan ook wel mooier zijn dan hier he? Nou Iris veel plezier met de uitstappen en tot lees's

    groetjes dirk

  • 01 Mei 2011 - 09:26

    Toos:

    Lieve Iris,
    Genoot van dat 3de reisverslag.
    Salsadansen..past helemaal bij Mexoco.
    Wat een programma heb je voor de komende tijd.Met Joris zal ik proberen teatro Juarez
    op google te vangen.
    Vandaag eerste dag van Mei,stralende zon maar fris windje.
    Fam.Plomp(behalve Tessa) is nog even naar de wintersport,zag op de webcam volop sneeuwplezier op de piste
    maar geen sneeuw in het dorp.
    5 mei ga ik met Joris op bezoek bij Tessa in Rotterdam.
    Lieve Iris,veel plezier en samen met Mao op avontuur!lfs Toos.

  • 01 Mei 2011 - 10:21

    Hanna:

    Klinkt goed vriendin! We moeten snel even gaan skypen. Hier gaat alles goed, lekker konginnenacht en dag gevierd en nu uitrusten. Geniet ervan! Love

  • 01 Mei 2011 - 17:50

    An Houben:

    hey iris,

    ik moest even zoeken, maar heb je gevonden, hoor! erg leuk om al je verhalen te lezen, je hebt in korte tijd al een boel beleefd, we blijven je vanaf nu volgen, hoor! pas goed op je zelf, liefs uit alkmaar van an en familie.

  • 01 Mei 2011 - 21:38

    Majory:

    Lieve Iris,

    Wat fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt!:)
    Salsales, wat leuk! kan je mij straks nog heel wat leren, hihi!
    10 uur met de bus naar het strand! Zo zo, dat is niet even naar het strand!
    Lieve Iris, blijf genieten!

    Groetjes van Jp

    xxxxx

  • 02 Mei 2011 - 12:43

    Annette:

    Hee Iris, wat een avonturen beleef je al in een week. Ik hoor al dat het heel snel gaat met spaans leren en leuk dat je zoveel onderneemt. Ik lees dat je veel samen doet met Mao? Dat is natuurlijk wel heel gezellig. Een leuk maatje? Ik mis je hoor op de poli. En nu heeft Carola ook nog zorgverlof genomen (gaat slecht met haar moeder) triest, maar ook ongezellig dat ze er niet is. Wel een hele leuke Koninginnedag gehad. Mooi weer en veel bier maar geen kater gelukkig de volgende dag. Het is hier alsmaar zonnig, fijn hoor. Hoe warm is het bij jou? Wel uit te houden? Ik blijf je volgen. Wel goed op jezelf passen hè. Geniet van al het moois.

    Groetjes Annette.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 15 Feb. 2011
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 8678

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 30 Augustus 2014

Bali-Australië-Nieuw-Zeeland

06 Augustus 2012 - 31 Augustus 2012

Andalusie-Marokko

23 April 2011 - 25 Juli 2011

Mexico-Guatemala-Bolivia-Peru

Landen bezocht: