Update 5 - Reisverslag uit Guanajuato, Mexico van Iris Vermeulen - WaarBenJij.nu Update 5 - Reisverslag uit Guanajuato, Mexico van Iris Vermeulen - WaarBenJij.nu

Update 5

Door: irisvermeulenn

Blijf op de hoogte en volg Iris

06 Mei 2011 | Mexico, Guanajuato

Zo nog even snel een klein verslagje voordat de les begint. Na de lessen ga ik het hele weekend naar Mexico Stad. We kunnen slapen bij een leraar van Mao die in Mexco Stad woont. We komen om 8 uur ´s avonds aan, zaterdag bezoeken we de stad en de musea, onder andere het museum van Frieda Kahlo. En zondag uiteraard de beroemde piramide van Teotihuacan. Zoek maar eens op op internet. Zondagmiddag weer terug naar Guanajuato en dan maandag weer naar school.
Verder heb ik het hier nog steeds naar mijn zin. Ik geniet van het heerlijke weer en de mooie stad. Van de week ben ik door het gastgezin van Mao uitgenodigd om bij hen te komen eten. Dat was erg leuk, de mexicaans keuken is ook erg lekker!
Ook heb ik best wel veel huiswerk dus moet ik toch nog aardig wat doen. Zometeen moet ik een presentatie geven in het spaans over mijn tijd hier in Guanajuato. De tijd gaat snel ik ben hier alweer 2 weken! Na het weekend volgt er vast wel weer een update denk ik.
Volgend weekend hebben we besloten om toch maar niet naar het strand te gaan, is wel erg ver, maar in plaats daarvan naar Guadalajara, de 2e grote stad in Mexico. En wat dichterbij 4 uur met de bus.
Voor nu veel liefs en groetjes aan iedereen!

Iris

  • 06 Mei 2011 - 16:51

    Jrs:

    Guadalajara, daar heb ik nog goede herinneringen aan. Maar dan Guadalajara in Spanje....
    Veel plezier!

  • 06 Mei 2011 - 21:52

    Toos:

    Lieve Iris,weer met veel plezier je 5de update gelezen.Veel plezier in Mexicostad,ik kijk mee via Google.Goede oplossing voor jullie verblijf daar.
    Nee,10 uur in de bus naar het strand...stel je voor weer een jongetje met zweetvoeten naast je!
    Joris en ik waren donderdag 5 mei in Rotterdam bij Tessa.Kamer bewonderd,museum bezocht,
    wandeling door de stad en gegeten bij de oude Haven.
    Sterkte met de "stoomcursus"Spaans en lukte de presentatie?
    Hier stijgt de temperatuur weer!
    Lieve Iris,dankzij de updates geniet ik mee.liefs van Toos.

  • 09 Mei 2011 - 15:06

    Merel:

    Hee Iris!
    Wat ontzettend leuk om te lezen allemaal.
    Goed zeg dat je zo veel onderneemt, heb je straks ontzettend veel bekeken en geleerd!
    Gaat het nu alweer beter met het Spaans? En spreekt dat Japanse meisje eigenlijk goed Spaans?
    Veel plezier verder!
    Xx

  • 09 Mei 2011 - 15:49

    Michelle:

    Heeeej Ier,

    Wat leuk om te lezen dat je het zoo naar je zin hebt.
    En zo te horen is alles heeeel erg mooi :D
    Zijn de mensen aardig? En eet je veel tortilla's en taco's :P ?

    Ik ga wel ff op google maps kijken naar de plaatsjes, want het zegt mij nu helemaal nix :(
    Koninginnedag, was weer gezellig hihi, maar natuurlijk nix vergeleken met Mexico.

    Verder gaat hier alles zijn gangetje.
    Heb nu 2 weken vakantie, dus lekker luieren :D
    Wat ga je komende tijd doen??

    Pas je goed op jezelf(L)
    xxxxx

  • 22 Mei 2011 - 19:49

    Opa En Oma Vermeulen:

    lieve iris, helemaal te gek dat je nu al in het spaans een presentatie kan geven.
    Is het moeilijker dan je dacht of valt het mee?
    Mooi dat je tijd hebt de mooie steden te bezoeken.
    Hier alles oké. Een lieve groet van ons. Opa en oma vermeulen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 15 Feb. 2011
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 8679

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 30 Augustus 2014

Bali-Australië-Nieuw-Zeeland

06 Augustus 2012 - 31 Augustus 2012

Andalusie-Marokko

23 April 2011 - 25 Juli 2011

Mexico-Guatemala-Bolivia-Peru

Landen bezocht: